فرزندان موفق

کلید های مراقبت از نوزاد تا یک سالگی

1395/3/26 17:36
نویسنده : امیر
339 بازدید
اشتراک گذاری

آیا شما در حال بازگشت به وضعیت عادی هستید؟
آیا کودک در حال رشد است؟
آیا هردوی شما به اندازه ی کافی غذا می خورید و می خوابید؟

این مجموعه توصیه ها و نصایح مادران با تجربه -زنانی که برای اولین بار مادر شده اند، مادران چند فرزند،مادران گیاه خوار،مادرانی که پستانک به دهان کودکشان می گذارند و حتی مادران عصبی -در مسیر این چالشها، کمک های بسیاری به شما می کند .

اندرزهای عملی، مدبرانه، دقیق و ساده ای از چگونگی مراقبت از نوزاد پس از تولد تا زمانی که کودک به حرکت درآید را در این کتاب خواهید یافت . با روش های استحمام،تغذیه ی کودکان و خواباندن او آشنا می شوید .

بعضی از آرام کننده ها و سرگرم کننده های استاندارد از قبیل لالایی ها و اشعار کودکانه نیز در کتاب آمده است، برای تنوع می توانید یکی دیگر از سرگرمی هایی را که پیشنهاد شده است،آزمایش کنید . در خواهید یافت که حتی شی ساده ای مانند یک قطعه یخ کوچک تا پایان صرف غذایتان می تواند کودک را سرگرم کند .

برای نوزاد بازی کردن یعنی آموختن . اگر علت برتری بازیهای سرگرم کننده ی توام با آموزش را بدانید،هردو موفق تر خواهید بود . برای کودک ترانه بخوانید، دست بزنید و درباره ی این دنیای بزرگ شگفت انگیز حرف بزنید، حرف بزنید،حرف بزنید .

در این کتاب صفحاتی برای ثبت روزانه ی رشد کودکتان و نیز بهبود خودتان در نظر گرفته شده است . اولین غذاهای او، واکسیناسیون، حتی سرماخوردگیها و بیماری هایش را پیگیری و به طور منظم یادداشت کنید . درباره ی اولین جدایی از فرزندتان برای تعطیلات آخر هفته یا احساس خود درباره ی بازگشت به کار هم یادداشت بردارید .

این کتاب درباره ی اینکه چه موقع نگران شوید و چه زمانی آرام باشید، درباره ی چگونگی آرام شدن و اهمیت مراقبت فیزیکی و احساسی از خودتان نیز صحبت می کند .

چگونه با نوزاد از خانه خارج شوید؟
ورزش را از چه زمانی شروع کنید؟
چه ورزشهایی را همراه با نوزادتان انجام دهید؟

این کتاب یک راهنما،یک کتاب تمرین و همچنین مصاحب و ملازم و یاور شما در این مسیر است و بدانید که هیچ سالی مثل اولین سال زندگی کودک نیست،پس از آن لذت ببرید .

برای تهیه کتاب به ادرس فروشگاه بامام مراجعه کنید .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)