فرزندان موفق

همه مادران سالم اند اگر . . .

1395/3/17 17:21
نویسنده : امیر
327 بازدید
اشتراک گذاری

بچه دار شدن دریچه ی دنیایی تازه و هیجان انگیز را به روی شما می گشاید، هر چند شاید دنیایی ناآشنا و وهم آور نیز به نظر برسد. این کتاب شما را قدم به قدم در طول دوران بارداری هدایت می کند و به شما نشان می دهد که چگونه آن را تبدیل به اوقاتی سرشار از شادی و سلامتی برای خود بنمایید و بهترین سرآغاز را در زندگی به کودک خود ببخشید.

بیشتر ما در ابتدا اطلاعات بسیار ناچیزی درباره ی بارداری و مراقبت از کودک داریم و تصور می کنیم برای هر کاری یک راه درست و یک راه نادرست وجود دارد، در حالی که به ندرت چنین است، اما غلب راه آسانی برای هرکاری وجود دارد. در این کتاب تلاش کرده ایم با ارایه راه حلهای عملی برای مشکلاتی که معمولا با آنها برخورد خواهید کرد، به شما نشان دهیم که چه روشهایی را قبل از شما پدرها و مادرهای دیگر به عنوان بهترین راهها کشف کرده اند و چه کارهایی زندگی را آسانتر می سازد.

لازم نیست سعی کنید پدر و مادر کاملی باشید، همین که پدر و مادر مناسبی برای فرزندتان باشید کافی است، هر کودکی تقریبا از لحظه ی تولد برای خودش شخصیت منحصر به فردی است، شاید یکی از وظایف دشوار شما به عنوان پدر یا مادر پذیرفتن هر کودک به عنوان فردی با جایگاه خاص خود و تحمل و تشویق تفاوتهای او با شما و دیگر کودکان باشد.

بهترین شرایط برای رشد و تکامل کودکان در صورتی فراهم می شود که آنها را همانطور که هستند دوست بدارند.

کتاب حاضر با مشارکت شرکت جانسون و جانسون بزرگترین تولید کننده ی لوازم بهداشتی نوزادان و کودکان تالیف شده و تا کنون بیش از دو میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است.این کتاب شما را از زمان تصمیم به باردار شدن تا پایان دوران بارداری و پس از آن تا سه سال پس از تولد کودک به صورت عملی و گام به گام هدایت می کند.

از نقاط قوت کتاب تصاویر فراوان و گویای آن است که به همراه توضیحات متن به هر مادر جدید مهارتهای لازم برای مراقبت از خود و کودکش را می آموزد.

برای تهیه کتاب به فروشگاه بامام مراجعه کنید . bamom.ir

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)